Rzeszów, 03.09.2014 r.

 

 

Zapytanie ofertowe

na wykonanie systemu B2B, dostawę sprzętu: serwer wraz z oprogramowaniem serwerowym, laptopy – 2 szt., komputery stacjonarne – 2 szt. oraz przeprowadzenie promocji projektu

 

 

  1. ZAMAWIAJACY I WYKONAWCA

 

Zamawiającym jest:

Libra.pl Sp. z o.o.

z siedzibą w Rzeszowie, przy ulicy Jagiellońskiej 14,

NIP 813-36-71-536, REGON 180817773,

 

Dokładny adres do korespondencji:

ulica Jagiellońska 14, 35-025 Rzeszów

e-mail: wydawnictwolibra@gmail.com

 

 

Ilekroć w niniejszym zapytaniu ofertowym lub załącznikach jest mowa o Wykonawcy należy przez to rozumieć podmiot, do którego zostało skierowane niniejsze zapytanie lub który złoży ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe.

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia w ramach realizacji projektu pn.:„Implementacja nowoczesnej platformy B2B w firmie Libra PL usprawniającej współpracę biznesową z kontrahentami”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lata 2007-2013, Działanie 8.2. jest:

  1. dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego sprzętu: serwer wraz z oprogramowaniem serwerowym,

  2. dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego sprzętu: laptopy – 2 szt., komputery stacjonarne – 2 szt.,

  3. wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego systemu B2B,

  4. przeprowadzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego promocji projektu.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera poniższa specyfikacja:

a)SERWER-1 SZT. – parametry nie mniejsze niż: Obudowa: 1U, 19” rack, z załączonymi szynami montażowymi, możliwość zamontowania 4 dysków twardych 3,5” (z opcją montażu dysków 2,5”), Zasilacz: moc minimum 560W, zgodność z normą 80Plus, Płyta główna: 2 gniazda CPU, 10 slotów pamięci RAM, 2 porty Ethernet 10/100/1000, dedykowany port zarządzania zdalnego, 2 porty PCI-E x16, port VGA, 2 porty USB, Procesory: 1 procesory 2.0 Ghz, 6 rdzeniowy, Pamięć RAM: 16 GB pamięci RAM, Kontroler macierzy RAID: obsługa minimum 4 dysków, możliwość zbudowania macierzy RAID: 0, 1, 5, 10, Dyski: dyski umożliwiające pracę z w macierzy RAID o łącznej dostępnej pojemności minimum 1 TB, Napęd DVD, Gwarancja: 3 lata

b)OPROGRAMOWANIE SERWEROWE– 1 SZT. – o następujących komponentach: VMware vSphere 5 Essentials Kit for 3 hosts

c) LAPTOPY – 2 SZT. – parametry nie mniejsze niż:Intel Core i3, Intel HD Graphics, 4 GB DDR3 1600 MHz, 320 GB SATA 7200 RPM, Matryca 15,6″ matowa, Wbudowana kamera, Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer, Czytnik kart 8 w 1, USB 3.0 – 4 szt., HDMI; oprogramowanie: WINDOWS 8 Professional 64 Bit PL, Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm Polski PKC

d) KOMPUTERY STACJONARNE – 2 SZT. - parametry nie mniejsze niż:obudowa ATX, energooszczędny zasilacz 400W, płyta główna ATX obsługująca pamięć DDR3 oraz wybrany model procesora, procesor 3.6Ghz, 8 GB ram DDR3, dysk twardy 1 TB, napęd DVD-RW, monitor 22”, mysz USB, multimedialna klawiatura USB, System operacyjny: Windows 8 PL 64bit, oprogramowanie biurowe: MS Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL

e) SYSTEM B2B –

W ramach projektu zostanie zbudowana internetowa platforma B2B, która będzie stanowić narzędzie wspierające wymianę handlową (konwersja i przekaz danych do zewnętrznych systemów informatycznych Zamawiającego), umożliwiając w ten sposób dostęp do niej w trybie on-line zarówno Zamawiającemu, jak i partnerom handlowym (w tym w szczególności stałym partnerom – Odbiorcom, dla których stanowić ona będzie główny kanał wymiany informacji i dokumentów z Zamawiającym na każdym etapie realizacji wspólnych procesów biznesowych, ale także Dostawcom). Stworzenie systemu powinno składać się z następujących elementów:

I – Projekt funkcjonalny

II – Projekt graficzny

III- Prace programistyczne nad modułami:

A.Moduł Baza Produktów

Został on zaplanowany do wdrożenia z myślą o usprawnieniu procesów związanych ofertowaniem, czyli zarządzaniem ofertą produktową dla poszczególnych odbiorców. Główny nacisk będzie położony na płynną, w miarę możliwości zautomatyzowaną wymianę informacji między Wnioskodawcą a partnerami handlowymi – zarówno Odbiorcami, jak i Dostawcami. Ma to na celu wyeliminowanie wszelkich niespójności między informacjami, jakimi dysponują Odbiorcy na temat oferty Wnioskodawcy i informacjami, jakimi dysponuje Wnioskodawca na temat oferty Dostawców a ofertą Wnioskodawcy skierowaną do Odbiorców.

Główne funkcjonalności:

-Zarządzanie katalogiem produktów

-Wyświetlanie potencjalnie interesujących produktów podczas przeglądania katalogu produktów przez Odbiorcę

-Identyfikacja produktów z Dostawcami

-Identyfikacja produktów z Odbiorcami

- Wskazywanie dostępności towarów z możliwością wyłączenia tej opcji

- Udostępnianie w czasie rzeczywistym stanów magazynowych

-Segregowanie towarów pod różnymi względami (np. liczba dostępnych sztuk, cena, liczba sprzedanych jednostek itp.)

- Wyświetlanie produktów w postaci listy, grupy produktów w postaci drzewa

-Przypisywanie statusów do każdej pozycji produktowej (np. towar zamówiony – oczekiwanie na dostawę do magazynu, towar zamówiony – oczekiwanie na wysyłkę do Odbiorcy itp.)

-Możliwość wyświetlania opisu rozszerzonego produktu (z widoku Odbiorców)

-Automatyczna aktualizacja opisów, cen itp.

-Zarządzanie cenami – indywidualizacja oferty cenowej dla poszczególnych Odbiorców, uwzględniając warunki handlowe oraz aktualne promocje

B. Moduł Zamówienia

Moduł ten, jak sama nazwa wskazuje, będzie miał za zadanie usprawnienie procesów zamówieniowych zachodzących w relacjach B2B między Wnioskodawcą a kontrahentami, w tym przede wszystkich przyspieszenie wymiany informacji w tym zakresie, a także zarządzanie zamówieniami. Moduł ten będzie miał za zadanie również kontrolowanie stanów magazynowanych, rezerwacji towarów oraz postępów w kompletowaniu zamówienia. Ma to zapobiec niespójnościom w stanach magazynowych oraz opóźnieniom w realizacji zamówień z powodu braków na magazynie i niespójności w informacjach na temat zamówień, które są do zrealizowania.

Główne funkcjonalności:

-Narzędzie do tworzenia prostych, regularnych zamówień

-Uwzględnianie przez system indywidualnych cen i warunków dostaw (np. minimalna wartość zamówienia, ceny transportu itp.)

-Wysyłanie zamówień do Dostawców (w przypadku braków towaru na stanie u Wnioskodawcy)

-Automatyczne generowanie dokumentów magazynowych

-Bieżąca informacja o przebiegu realizacji procesu zamawiania

-Rezerwacja towarów

-Historia zamówień

-Status realizacji zamówień (automatyczna aktualizacja w systemie)

-System automatycznego powiadamiania o statusie zamówienia (bezpośrednio z systemu na elektroniczną skrzynkę pocztową lub sms)

-Raporty sprzedaży poszczególnych Odbiorców, produktów itp.

C. Moduł Dostawa

Ten moduł został zaplanowany do wdrożenia z myślą o procesach związanych z dostawą towaru do Odbiorców, w tym przede wszystkim lepszą organizacją dostaw i koniecznością znalezienia oszczędności w tym zakresie. Obecny sposób organizacji dostaw ogranicza możliwości sprzedażowe Wnioskodawcy oraz naraża firmę na niepotrzebne koszty. Odpowiednie zmiany organizacyjne oraz centralne zarządzanie z uwzględnieniem zamówień Odbiorców zlokalizowanych w różnych częściach kraju, z pewnością usprawni dostawę

Główne funkcjonalności:

-Definiowanie tras dostawy

-Kalendarz trasy (dni dostawy)

-Zarządzanie dostawami

-Zestawianie dokumentów na wybrany dzień (w tym numer dokumentu, wartość zamówienia, sposób płatności itp.)

-Przypisywanie środków transportu do tras

-Elektroniczna kontrola wydań za pomocą skanerów kodów kreskowych

-Integracja z firmą kurierską:

o Integrator, wykorzystujący mechanizmy API po stronie systemu kuriera, umożliwiający nadanie przesyłki bezpośrednio z systemu B2B

o Mechanizm informowania odbiorców o numerze przesyłki, prognozowanym terminie dostarczenia itp.

D. Moduł Zwroty

Wnioskodawca zaplanował wdrożenie tego modułu w celu usprawnienia procesów związanych ze zwrotami książek (głównie z przyczyny niesprzedania się ich w księgarni Odbiorcy), a szczególnie w celu poprawy jakości obsługi Odbiorców w tym zakresie. Obecnie, z powodu braku odpowiedniego narzędzia do zarządzania zwrotami, każda taka operacja jest bardzo długo rozkładana w czasie, a Odbiorcy nie mają możliwości sprawdzenia, na jakim etapie jest realizowana (m.in. kiedy nastąpi rozliczenie za dany zwrot).

Główne funkcjonalności:

-Formularz internetowy zgłoszenia zwrotu – zapis zgłoszenia w systemie w usystematyzowany sposób

-Ścieżka zwrotu – udokumentowanie reakcji na zgłoszenie

-Możliwość obsługi operacji zwrotu na poziomie organizacji od momentu przyjęcia zgłoszenia, poprzez szczegółów towaru, który jest zwracany i udzielenia informacji zwrotnej o terminie odbioru i rozliczenia

-Generacja listy realizowanych zgłoszeń

-Pełna dokumentacja: zgłoszenia, protokoły, pisma, karty opisowe

-Rozbudowany system zarządzania załącznikami (PDF, TIF, JPG, XLS, DOC, itp.)

-Status realizacji zwrotu (w widoku Odbiorcy)

E. Moduł Płatności i Rozliczenia

Moduł ten usprawni procesy rozliczeniowe zachodzące między Wnioskodawcą a partnerami handlowymi, zarówno Odbiorcami, jak i Dostawcami. Z jednej strony jest to odpowiedź na niespójności w informacjach na temat rozliczeń między Wnioskodawcą a Odbiorcami, z drugiej – między Dostawcami a Wnioskodawca. Ponadto, moduł ten został zaplanowany do wdrożenia z myślą o poprawieniu kwestii zarządzania cennikami, rabatami i promocjami dla Odbiorców.

Główne funkcjonalności:

-Definiowanie cenników (w tym możliwość pobierania ich na formie plików PDF, XML, itp.)

-Definiowanie rabatów przy określonych wartościach zamówień

-Uwzględnianie promocji (integracja z modułem Sprzedaż)

-Opcja raportów stanów należności poszczególnych Odbiorców

-Powiązywanie płatności z zamówieniami (integracja z modułem Zamówienia)

-Statusy rozliczeń zamówień (tj. rozliczone, nierozliczone itp.)

-Opcja wglądu Partnerów handlowych w stan rozliczeń

-System powiadomień o mijającym terminie płatności (w tym powiadomienia mailowe)

-Wysyłanie raportów z wykazem płatności, z możliwością definiowania przez Odbiorców stałych terminów otrzymywania takich raportów (dzień/miesiąc/godzina)

F. Moduł Obieg Dokumentów

Moduł przeznaczony do zarządzania przepływem dokumentów między Wnioskodawcą a kontrahentami, powstałymi w wyniki wszystkich realizowanych procesów biznesowych – od ofertowania, poprzez zamówienia i ich realizację, skończywszy na dostawie i rozliczeniu. Obecnie dominuje papierowy obieg dokumentów.

Główne funkcjonalności:

-Gromadzenie dokumentów w dowolnym formacie (JPG, PDF, DOC, XLS i in.), tj. gwarancje, instrukcje, referencje, certyfikaty itp.

-Swobodne grupowanie w różnorodnych katalogach

-Szczegółowe opisywanie dokumentów za pomocą cech

-Łączenie dokumentów z partnerami handlowymi oraz z dowolnymi dokumentami wprowadzonymi do bazy danych programu (faktury, dokumenty magazynowe, dokumenty księgowe)

-Wprowadzenie do praktyki działalności firmy faktury w wersji elektronicznej

-Łączenie transakcji z dowolną ilością dokumentów elektronicznych

-Zaawansowana wyszukiwarka dokumentów i informacji

-Definiowanie uprawnień pracowników dotyczące edycji i wglądu do dokumentu

-Wyznaczanie osoby odpowiedzialnej za dany dokument

-Pełna integracja ze wszystkim pozostałymi modułami systemu B2B

G. Moduł Sprzedaż

Zamawiający, chcąc maksymalizować zyski oraz zwiększyć możliwości sprzedażowe, zaplanował również wdrożenie modułu, który będzie miał za zadanie usprawnienie procesów marketingowych oraz monitorowanie ich efektów. W przyszłości umożliwi to rozwój sieci franczyzowe prowadzonej przez Wnioskodawcę, dzięki lepszemu poznaniu potrzeb potencjalnych partnerów.

Głównie funkcjonalności:

-Baza informacji o kontrahentach, ich warunkach handlowych, obrotach itp.

-Portal B2B dla Odbiorców, posiadający m.in.:

o Informacje o nowościach/zapowiedziach wydawniczych

o Informacje o nowych promocjach, rabatach

o System newsletterowy

o System definiowania rabatów: Ogólnych – dla wszystkich partnerów takich samych i Dodatkowych – indywidualnych dla każdego z partnerów

o Mechanizm tworzenia promocji na danych asortyment. Możliwość zdefiniowania opisów promocji, grupy docelowej, typu promocji (w określonych ramach czasowych, lub na określoną ilość produktów)

o Narzędzie automatycznego powiadamiania partnerów o nowych promocjach czy rabatach. System będzie wysyłał drogą elektroniczną informacje o planowanych, trwających oraz kończących się promocjach. Będzie także automatycznie powiadamiał partnera o rabatach. Mechanizm będzie tak skonstruowany, aby dane dotyczące promocji były spersonalizowane dla każdego partnera – tj. uwzględniały jego indywidualne rabaty i upusty.

IV – Integracja modułów i uruchomienie

V-Prace powdrożeniowe (w tym testy funkcjonalne, wydajnościowe i bezpieczeństwa).

  1. PROMOCJA PROJEKTU – mająca dotrzeć do minimum 5 tys. odbiorców składająca się z:

- Pozycjonowanie w wyszukiwarkach

o Liczba wyników dla pozycjonowanej frazy w Google: do 50 tys. wyników (pozycja 1 do 3) (3 miesiące)

o Liczba wyników dla pozycjonowanej frazy w Google: od 50 do 150 tys. (pozycja 1 do 3) (3 miesiące)

o Liczba wyników dla pozycjonowanej frazy w Google: od 150 do 500 tys. (pozycja 1 do 3) (3 miesiące)

o Liczba wyników dla pozycjonowanej frazy w Google: od 500 tys. do 1 mln (pozycja 1 do 3) (3 miesiące)

-Prezentacja multimedialna

-E-mailing: (100 odsłon x 120 pakietów )

-Linki sponsorowane:

o Opłata za kliknięcia: 9 pakietów

o Opłaca za prowadzenie kampanii: 3 miesiące

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Oferent rozpocznie realizację przedmiotu zamówienia nie później niż 7 dni od dnia zawarcia umowy.

Ostateczny termin dostawy sprzętu: serwer wraz z oprogramowaniem serwerowym to 31.12.2014r.

Ostateczny termin dostawy sprzętu: laptopy – 2 szt., komputery stacjonarne – 2 szt. to 31.12.2015r.

Ostateczny termin wykonania systemu B2B to 31.12.2015r.

Ostateczny termin przeprowadzenia promocji projektu to 31.12.2015r.

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

W postepowaniu ofertowym mogą brać udział Oferenci prowadzący działalność gospodarczą i posiadający niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania zamówienia.

Oferent powinien sporządzić ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania (Załącznik nr 1).

Oferta musi zawierać:

  1. Pełną nazwę Wykonawcy,

  2. Adres lub siedzibę wykonawcy numer telefonu oraz numer NIP,

  3. Wynagrodzenie za realizację zamówienia przedstawione jako wynagrodzenie netto oraz brutto – wynagrodzenie brutto zawiera podatek VAT, który wykonawca jest zobowiązany obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy uwzględniać będzie wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w złożonej ofercie. Cena jest wyrażona w PLN tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

  4. Oferta musi zawierać wszystkie składniki kosztowe związane z realizacją oferty przez Oferenta. Zamawiający w żaden sposób nie ponosi odpowiedzialności ani opłat z jakiegokolwiek tytułu w stosunku do Oferenta oprócz tych, które stanowić będą wynagrodzenie związane w wybraną ofertą.

  5. Każdy Oferent może przedstawić tylko jedną ofertę. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

  6. Termin związania ofertą: 90 dni od terminu składania ofert,

  7. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi.

  8. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

  9. Ofertę należy przedłożyć za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej bądź też osobiście, na adres wskazany w punkcie I niniejszego dokumentu. Dokumenty, którymi Oferent dysponuje w formie papierowej, a są niezbędnymi załącznikami do ofert składanych drogą elektroniczną, należy je przedłożyć w formie pliku graficznego oddającego treść dokumentu. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do wglądu do oryginałów dokumentów przed podpisaniem umowy na realizację usługi.

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w kopercie w biurze Libra.pl Sp. z o.o.do dnia 17.09.2014r do godziny 15.00.

  2. Na kopercie należy zamieścić:

  • nazwę i adres zamawiającego

  • nazwę i adres Wykonawcy

  • dopisek „oferta w odpowiedzi na wykonanie systemu B2B, dostawę sprzętu: serwer wraz z oprogramowaniem serwerowym, laptopy – 2 szt., komputery stacjonarne – 2 szt. oraz przeprowadzenie promocji projektu”

Oferty złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty złożone po terminie będą zwrócone składającym bez otwierania.

  1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.09.2014r. o godz. 09:00w biurze Libra.pl Sp. z o.o. przy ulicy Jagiellońskiej 14, 35-025 Rzeszów.

  2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

  3. Komisyjna ocena ofert zostanie dokonana w dniu 18.09.2014r., a wyniki tej oceny i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone o godz. 16:00w biurze Libra.pl Sp. z o.o. przy ulicy Jagiellońskiej 14, 35-025 Rzeszów. Zamawiający skontaktuje się z wszystkimi Wykonawcami nieobecnymi na ogłoszeniu o wyborze oferty i poinformuje ich o ostatecznym rozstrzygnięciu tj. wyłonionym Wykonawcy – w sposób wskazany w pkt VII.

  4. Zawarcie umowy nastąpi nie później niż w terminie 7 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty, za wyjątkiem sytuacji opisanej w pkt. VI. 2 i VIII. 1.

  1. OCENA OFERT

Oferty spełniające wymagania niniejszego Zapytania Ofertowego zostaną ocenione przez Zamawiającego zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny, tj. cena – 100% wagi.

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

  2. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na udzielenie zamówienia, Zamawiający unieważni postępowanie i zawiadomi Wykonawców o tym fakcie.

  1. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO I WYKONAWCY ORAZ PRZEKAZYWANIA DOKUMENTÓW

Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej Korespondencja) Zamawiający i Oferent przekazują pomiędzy sobą pisemnie, za pośrednictwem poczty tradycyjnej bądź elektronicznej, na adres wskazany w punkcie I „Dane Zamawiającego” jako adres do korespondencji. Oferty należy składać w sposób wskazany w pkt V. Załączone do Korespondencji pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. pdf. Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego przed jego upływem.

  1. DODATKOWE INFORMACJE

1. Zamawiający przewiduje możliwość anulowania zapytania ofertowego lub zmianę jego treści/zamknięcia przetargu bez wybrania oferty – bez podania przyczyny. Zmiana treści zapytania ofertowego musi nastąpić przez upływem terminu składania ofert. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania jakiejkolwiek oferty w szczególności w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego. Powyższe zostanie niezwłocznie przekazane wszystkim, którzy otrzymali zapytanie ofertowe/złożyli oferty – w sposób wskazany w pkt VII.

2. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty.

3. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.

4. Dodatkowych informacji udziela: Adriana Pyszkowska, tel.: 882 177 960, e-mail: wydawnictwolibra@gmail.com.

  1. ZAŁĄCZNIKI

  1. Wzór formularza ofertowego.

 

Załącznik nr 1

Wzór formularza ofertowego

…….. …..……………

Miejscowość, data

Nazwa i adres składającego ofertę:

………………………………………….

………………………………………….

………………………………………….

NIP …………………………………….

Tel/fax …………………………………

Zamawiający

Libra.pl Sp. z o.o.

ul. Jagiellońska 14

35-025 Rzeszów

WZÓR FORMULARZA OFERTY

Nawiązując do zapytania ofertowego na wykonanie systemu B2B, dostawę sprzętu: serwer wraz z oprogramowaniem serwerowym, laptopy – 2 szt., komputery stacjonarne – 2 szt. oraz przeprowadzenie promocji projektu w ramach realizacji projektu pn.:„Implementacja nowoczesnej platformy B2B w firmie Libra PL usprawniającej współpracę biznesową z kontrahentami”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lata 2007-2013, Działanie 8.2., przedstawiamy naszą propozycję:

zobowiązujemy się wykonać przedmiotowe zlecenie (zgodnie ze specyfikacją) za następującą cenę:

L. p.

Przedmiot zamówienia

Cena netto

Cena brutto

1

wykonanie systemu B2B

 

 

0,00

0,00

 

2

 

dostawę sprzętu: serwer wraz z oprogramowaniem serwerowym

0,00

0,00

 

3

dostawę sprzętu: laptopy – 2 szt., komputery stacjonarne – 2 szt

 

 

0,00

0,00

 

4

 

przeprowadzenie promocji projektu

0,00

0,00

 

Wynagrodzenie całkowite łączne:……………………………zł brutto(słownie:

……………………………………………………………………………………………..)

W tym:……………………………zł netto (słownie………………………………….)

+ …………………………………..zł VAT (słownie……………………………………)

 

Zamówienie na dostawę sprzętu: serwer wraz z oprogramowaniem serwerowym zostanie zrealizowane do ……………………

Zamówienie na dostawę sprzętu: laptopy – 2 szt., komputery stacjonarne – 2 szt. zostanie zrealizowane do ……………………

Zamówienie na wykonanie systemu B2B zostanie zrealizowane do ………………………………

Zamówienie na przeprowadzenie promocji projektu zostanie zrealizowane do ……………………………

Wykonawca oświadcza, że:

Po zapoznaniu się z treścią ogłoszenia oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część w pełni je akceptuje i nie wnosi do nich zastrzeżeń.

Zdobyliśmy wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty.

Przedstawiona oferta spełnia wymogi określone w ogłoszeniu.

Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

Posiadamy niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania zamówienia.

Jesteśmy związani niniejszą ofertą na czas 90 dni.

W przypadku przyznania nam zamówienia, zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

………………………………..

Podpis i pieczęć osoby przedstawiciela

/przedstawicieli Wykonawcy/