Od 1 września 2014 roku firma Libra PL Sp. z o.o. na podstawie umowy nr UDA-POIG.08.02.00-18-035/14-00 z dnia 16.06.2014r. zawartej z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Działania 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013, realizuje projekt pn.: „Implementacja nowoczesnej platformy B2B w firmie Libra PL usprawniającej współpracę biznesową z kontrahentami”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Projekt potrwa do grudnia 2015r.


Projekt zakłada wdrożenie zaawansowanej platformy B2B celem usprawnienia przebiegu procesów biznesowych zachodzących miedzy wnioskodawca a partnerami handlowymi, a także nawiązania współpracy z nowymi i wykorzystanie w pełni potencjału działalności zarówno wydawniczej, jak
i księgarskiej firmy. Podczas poszczególnych procesów biznesowych (tj. ofertowanie, zamawianie, dostawa, raportowanie, rozliczenia, marketing) zachodzących w ramach tej współpracy zostanie usprawniona komunikacja, a także zostanie zautomatyzowany przepływ informacji. Poszczególne moduły platformy oraz zastosowanie odpowiednich technologii, doprowadza do tego, że przebieg zachodzących procesów biznesowych zostanie usprawniony, a przepływ informacji miedzy współpracującymi podmiotami będzie zautomatyzowany. Wszystkie procesy zostaną zoptymalizowane, co doprowadzi do osiągnięcia wzmocnienia współpracy biznesowej i zwiększenia intensyfikacji procesów.

Inwestujemy w waszą przyszłość dla rozwoju innowacyjnej gospodarki